Home > Film, People > In amintirea lui Gheorghe Dinică

In amintirea lui Gheorghe Dinică

Gheorghe Dinică

(n.1 ianuarie 1933 – d.10 noiembrie 2009)

Vagabontul vietii mele

Cateva randuri viata si activitatea in teatru a lui Gheorghe Dinică.

Versuri dintr-o melodie draga maestrului…

Si daca…

Noaptea m-a prins iar
Beat de-acelasi jar
Si daca ?…
Vreau s-aprind o stea
Cu inima mea
Ce daca ?…
Ca un lautar
Vantul hoinar
Imi fluiera de dor
Si-mi beau si eu
Paharul meu
De fericire !
Simt ca noaptea e-n balans
Si-o invit la dans
Ce daca ?…
Rade-un trecator
Ca incerc sa zbor
Si daca ?…
Doar un singur gand
M-ar imbata:
Ce bine-ar fi,
Ce bine-ar fi,
Lumea-ar fi a mea,
Doamne ce n-as da
Daca m-ai iubi…

Simt ca noaptea e-n balans
Si-o invit la dans
Ce daca ?…
Rade-un trecator
Ca incerc sa zbor
Si daca ?…
Doar un singur gand
M-ar imbata:
Ce bine-ar fi,
Ce bine-ar fi,
Lumea-ar fi a mea,
Doamne ce n-as da
Daca m-ai iubi…
Lumea-ar fi a mea,
Doamne ce n-as da
Daca m-ai iubi…



Dumnezeu sa il odihneasca. Va ramane mereu in sufletele noastre.

 


Melodia “Si Daca…” – Alexandru Andries.
Fotografia dnului Gheorghe Dinică – Alex Galmeanu.
Sursa video – Youtube.

Categories: Film, People Tags: , ,
  1. unknown
    August 23, 2011 at 9:38 pm

    Odihneste-te in pace maestre! ai facut prea multe pentru noi, acum e randul nostru.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

